Pesta Buku Antarabangsa KL 2007

Tinggalkan komen

Mei 4, 2007 oleh zamrimohamad


Belum berkesempatan hendak memuat turun gambar dan video dari kamera saya. Dengan izin, saya mengambil gambar dari blog Puan Saridah Hamid . Alhamdullilah berpeluang bertemu dengan penulis-penulis senior yang lain. Puan Saridah dengan bukunya, Selembut Bicara, Bahtera Nabi Nuh dan Pak Latip atau Tuan Abdul Latip Talib, penulis buku siri sejarah pahlawan Islam. Tak dilupakan pakar kewangan, Tuan Shamsuddin Abdul Kadir, penulis buku Hidup Tenang Walau Berhutang. Pesta buku tahun ini memperlihatkan ramai pembaca buku Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas yang saya temui. Terima kasih kepada semua pembaca yangs aya hormati. 🙂

Saya bersama Pak Latip (tengah) dan Puan Saridah Hamid (kanan)
Saya bersama Tuan Shamsuddin Abdul Kadir, penulis buku Hidup Tenang Walau Berhutang (kiri).

Tinggalkan Jawapan

Jumlah Pelawat

  • 358,518 pembaca

Klik Seminar Kami

Buku tulisan saya

Kategori

Koleksi Penulisan

