Penulis sentiasa bersama Pembaca!

Tinggalkan komen

Mei 7, 2007 oleh zamrimohamad


Buku Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas antara buku keluaran PTS yang mendapat tempat di kalangan pengunjung Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2007. Seingat saya, kebanyakan pembeli buku-buku ini memberitahu saya perasaan mereka terhadap keinginan untuk menulis.

Pertama, “Saya hendak menulis tetapi saya tidak tahu.”
Kedua, “Saya hendak menulis tetapi tidak tahu bila.”
Ketiga, “Saya hendak menulis tetapi saya tidak ada idea.”

Alhamdulillah, buku ini menjawab ketiga-tiga soalan tersebut. Bukan sekadar teori semata-mata. Saya menghasilkan buku ini melalui apa yang pernah saya lakukan. Teori adalah sokongan. Ia adalah gabungan book-smart dan street-smart.

Lebih menarik lagi, perkara yang saya tawarkan ialah bimbingan secara online.

Bagaimana?

Jika saudara memiliki buku Buku Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas di tapak Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2007 atau mana-mana kedai buku, daftarkan nama dan emel di sini!

Sekiranya ada maklumat-maklumat terbaru tentang keperluan terbaru sebagai penulis bebas secara bebas atau sepenuh masa, saya akan maklumkan kepada para pembaca.

Ini adalah perkhidmatan selepas belian yang saudara perolehi. Menarik bukan?

Tinggalkan Jawapan

Jumlah Pelawat

  • 362,345 pembaca

Klik Seminar Kami

Buku tulisan saya

Kategori

Koleksi Penulisan

