Segala panggilan telefon tidak dapat saya jawab

2

September 3, 2008 oleh zamrimohamad


Assalam alaikum wbt

Dimaklumkan Tuan dan Puan yang dihormati dan dirahmati Allah. Mohon maaf, segala panggilan ke telefon tidak dapat saya terima sehingga Eid ini. Telefon tersebut tidak di tangan saya untuk sementara waktu atas sebab-sebab personal. Saya ‘berjauhan’ dengan telefon bimbit untuk seketika.

Sebarang perhubungan dapatlah menghubungi saya di zamrimohamad@gmail.com

Salam hormat dan salam Ramadan.

2 thoughts on “Segala panggilan telefon tidak dapat saya jawab

  1. ainon mohd berkata:

    Tak patut! Tak patut!

  2. Blog Rasmi Motivasi Minda berkata:

    Mohon maaf Puan, bawa hati hehehhe.

Tinggalkan Jawapan

Jumlah Pelawat

  • 360,997 pembaca

Klik Seminar Kami

Buku tulisan saya

Kategori

Koleksi Penulisan

